akAuN..


Arini aku nk kongsi ngn hampa suma pasai kwn2 aku..pasai budak AKAUN bgi sesiapa yg blum mngenali...msti CURIOUS ja hampa kn???ok2..aku dh nk cita larh nih..
Mnurut pmerhatian PROF MASTURA nih...budak akaun ni...
1-suka wt BUDGET..bli bku nk tulis bpa rnggit,mkn pn nk tulis bpa rnggit...
2-suka brJIMAT-CERMAT..mkn 2 klu bley nk smurah-murahnya..BIAR BERBALOI!
3-suka BWA KALKULATOR...kt mna ja,asl tnya klkulator msti da nya..siap da yg bwa g shopping kompleks lgi..taw2 jala utk pa..kra duit larh..ckup ka x nk byar kn..
4-snang ja nk ingt no maa...lecterur ckap cpt2 pown bley ja depa tgkap no lecterur 2. BUDAK.HEBAT KN  AKAUN???
Haha...msti hampa impress ja bla aku cita nih kn...so pa lgi..p lah cri org akaun nih jdi org umah..kn trjamin prbelanjaan tahunan..xyah g jauh2..org dekat pn dh dh ni...
*blushing...blushing*(~.~)

..............................

Ni cita psai aku plak...
Xnk bca bley tukar channel...
Sem ni aku dpt lecterur OK2...ja kowt..fuhh..mmg xleh ponteng ja aku rsa..lecterur nmpk suma rajin2..aiks..kta nk berubah tpi mls ja??uih..xbley..msti larh hepi dpt lecterur rjin..ye x hati???*g mampus*...
Duit pown kuaq bnyk ja..*spantas kilat* tiba2 duit dlm atm aku da skit...huhu..xbley nk kuaq jln2..mkn sedap2..*sadis x cita aku*
Nk derma kn duit???~bez nya klu da org dermawan kt aku~
Buku bkn seratus dpt suma bku..ala2 zman sek dlu..skg nih,seratus ckup utk 1 bku ja kowt..so bnyk jala aku mlanggar peraturan HAK CIPTA TERPELIHARA..pe lgi photostat larh..xefisien jgk aku rsa 2..sb duit aku still abis bnyk..*mkn nsi kerabu kosong ja la cmni..*
Pn.Y mngajar....khusyuknya bdak2 ac1103b nih..
JELEZ...
Tba2 ja tukar tjuk nih kn..aku bkn jelez sb brcintan ka pa..tpi jelez sb kwn2 aku dh bnyk dpt P tok lesen kreta..sdiy seh...(T-T) budak umah aku ja Ain dh dpt..Dekna dh lpas L..Ira pown sma...aku yg smangat lbih dluw nih???hhmmm...habuk pn xdak..reti pggang stereng ja..
p/s:sbarang komen2 jgn nyata kn diluar blog yea...malu seh...biarla mnjadi rhsia d’antara kta..chewahh..






2 comments:

  1. mcm kenal je org yg pakai tudung hitam tu..ngeh2...hye mas!!!!!

    ReplyDelete
  2. ntah sapala...khusyuk btoi dya blajar kn..huhu

    ReplyDelete