i hate being alone but i always being like dat..

Kehidupan niey org ckp prnuh ngn warna warni nya..tpi msalah aku,aku xabis nk teroka suma 2..rsanya bru sikit kowt..hmmm...’nseb bdan larh labu..’’
Sb2 larh aku x’cited sgt nk amek lesen keta..so aku leyh nk teroka dunia niey ngn sebaik2 nya..~wlpn xbrksempatn lg~aku mmg suka travelling..xksah larh sorg2 pown aku still leyh hdup pa..klu bley nk jdi pnyelam jgk..bley aku teroka laut skali..beznya klu impiaan aku niey trcpai..huhu..~da lsen keta tpi xdak krta xmnjadik jgk kn cm kwn aku 2 ain ngn dekna~hehee..jgn mrah..
Napa aku wt n3 cm ats ni yek???sb nya aku dok sorg2 kt umah..mak ngn ayh aku g umah kak aku..so alone larh..kak aku bru ja smpai kul10 td..nk tman aku yg kesorgan nih..sob3...(Y.Y)..sb aku ksorangan ats khndak aku sniri lorh yg xmaw ikowt..bkn slah sapa2 pown larh..jgn rsaw..*bkn slah ibu mngandung larh..*
Slu cm2 kn..dulu xmaw blek umah ats khndak aku jgk..gila aku dok kt kolej sorg2..mcm dok dlm dunia sniri..xdak sapa2..=( sadis x cta aku..
Knda lak dh tidoq mgeruh dh pa.....cm nk cekik ja leher dya!!..nseb bek dok jauh ja..huhu..
*ok mastura sulking again..sob3..*
Hrapan aku nk dya klah men frisbee punah lak 2...mmg nseb xmnyebelahi mastura arinie..
Msej..
Aku:mnang xtdi??
Dya:rs2?=(
Aku :mnang yer?=(
Dya :kalah...
Aku :yeay,,!!klah..=D~lebar dh snyum nih~
Dya :dpa klah..
Kureng asam kn..aku bru nk mloncat2 kgumbiraan..hampeh btoi..mntk2 larh esk klah..huhu..*jhat x mastura??xkn,,heheeee..
Facebook pown nk mmboikot aku jgk larh 2..sb nya..sgtla..borink..xtaw nk wt apa kowt..borink siot..nk ja aku hempok lappy aku...~sbar2..1000++..2...!!las2 aku brblogging mlepaskn mrh kt suma org trmasok lappy aku kna skali..ehhh..jgn mrajuk lak taw lappy..nti kang xleh lak aku nk wt asgment niey..
1 gi..aku dmam sb nk tmbuh gigi..ehhh..dh bsar pown tmbuh ggi lgi taw..tpi dmam2 aku d wat nya.pnat doe...asyik dmam ja sb gigi niey..nk tmbuh pown dya tmbuh skit2..bkn nk nek terus..ok..aku dh nk pengsan..chaw lu...
Death note;kn aku kta dunia pnuh wrna wrni..niey hsil wrna yg xwrni sgt larh dri aku..kihkikhkih.
*i really wish there r sum1 will alwayz by my side when i need him/her..althoungh i already
have Him..huhuhu..






No comments:

Post a Comment