Ketensionan Melanda Mastura...




1~Asignment  yg bnyk bribu2 cmna aku nk siapkan nih...heeeeeeeee~ tension2...
2~xreti nk wt asgment yg susah2....far250..are u murderer...so bley msok high court ok..??yeah!death penalty
3~Risau  ngn perbentangan BEL..hampa pown taw aku nih ckp BI tunggang terbalik kowt..huhu..
4~100 mnit free call trlepas bgi2 aja..
5~kuiz yg akan memberi tekanan jiwa kt aku..

Cmna nk release kn stress nih ar...cara aku mkn bnyk2..so bdan smakin nek..muka tarik bg muncung skit yer.. (o.O)
Asgnment ooOO..asgment..help2!!tlgla jgn mnyusahkn aku..dhla brlonggok..ssh lak 2..akhirnya aku ambek lgkah slmat ngn xwt lgi..slmat ka??jap jala...xlma lgi..hmmm..abisla aku..nk siap kn suma nih..
Perbentangan BEL aku xsiap lgi pown..mlm nih aku isytiharkan tok jdi burung hantu k..jgn tkowt bkn jd hantu lolz~..asgment aku nih tok ckp psai company..public listed company in Bursa saham..mmgla sng tok hmpa..aku nih trketaq2 kowt ckp dpan org..shy gurlz lah kta kn..*blushing2*..heeeeheeee..Aku amek dutch lady..sb pa taw x ak amek company nih??sb aku ska company yg mkn2 or minuman nih larh..wt asgment pown trasa knyang jew..(~.’)
Lgi..aku mmg btoi2 xpuas aty ar ngn subjek far nih..sblum nih xprnh pown aku trgapai tnpa arah tuju..sem nih..ya Allah..ntah pa2..muntah darah gak aku cmni..nk rebus air buku 2 pown xbley sb far bkn subjek mnghafalkn..so??ok..mastura pham dh..xbley give up..aku kn takcle mr far smpai dpt..ps ni kta wt date slu yer..mr.maf jgn jelez..sya da kuiz far nti..sob3..(T.T)
OK BEL’s Story..~tgk kn dh trgeliat lidah~..bru ckp skit 2..nk ckp pa tok bel nti..trketaq2 lutut i nti..budak klas ac110B dhla pndai ja kn ckp..siap da gara tngn lg..ckp cpat lak 2..heheeee~xkta kt sapa pown larh..
100 minit PERCUMA ke no celcom telah dkreditkan ke akaun anda.Minit percuma sah utk 2 hari.


Yeay!!dpt kredit prcuma..konon tnjuk kt dekna n diana larh konon nk bgi depa jelez..las2 Allah bls cash jew kt aku ngn 100 mnit aku 2 xtrguna..
Xnk dh wt bg dpt smmgu free call...merajok ngn celcom..ngn clcom ka??
hmm..biaqla sapa2 pown..



Death note:  cpt maafkn org bgus ka x???hurm...

No comments:

Post a Comment