KemPeN meNderMa DarAh



Derma darah ka???nk ka xnk...org kta klu derma darah nti nafsu mkn tinggi..klu nfsu mkn tinggi  cmna kta aku nie..dhla lani pown dh bnyk dh mkn..klu drma drah??hmmm..mmg abisla suma mknan hampa aku sapu...nk x??dan2  geleng kpala yek...heheee~(~-~)..(org yg xtaw mksud dan2 2..wt2 jala pham yea..)
Tdi kt kolej pncak prdna nie da derma darah..ps2 rmai jgkla kwan2 aku nih yg derma darah depa..yg kecik2 bdannya pown ttap brhati mulia mnderma darah..tpi nurse awai2 lgi ckap..ehhh..xboley2...bdan awk nie kcik sgt...  yg psti bkn aku la yg kena 2..bdn cm gajah xkn nurse nk ckp cm2 lak kn...
Ps abis kelas...
Pnat aku gelak scara infinity bla kna wt presentation..gara2 highlighter...=D
Penat oooO...then aku pown p kt tmpt org drma darah..konon2 nk derma drah la..tup tup...beg darah dh abis la...aduh..~ala2 kcewa terok~...kwn aku pown da jgk yg mnangis scra marathon ~hiperbola~ akibat xleh nk derma darah..tgk bgus kn budak puncak perdana nih..brsmangat mnderma darah kan kan??..*blushing blushing*
 Ok3..aku tipu jer..aku p tjuan utamanya nk check ksihatan kt situ..sja syok2..alang2 2 mngintaila sapa2 yg nk derma drah..tgk2 da kwn aku bgtaw yg beg darah xckup...~tgk kn dh kna tipu~...hohOho..jgn marah...(o.0)
Ps2 aku p larh check ksihatan aku..alhamdulillah..ok jer BMI aku..berat..50++..tggi..150++...mna leh gtaw hampa..nti msti ktuk aku nya kn..~secret ok~...TAPI...(T.T)..TEKANAN DARAH AKU TGGI...waaaaaaaaaaaaaaaa.........~mnangis xbrlagu~..btoi ka x nih?biaq btoi nurse nih????persoalan yg menari2 ala2 tarian sasa brpusing2 kt kpala aku...
Sja nk wt suspen kt hampa jer..nurse 2 kta mybe sb aku overdose gelak kowt...ada plak kn cm2...heheeeeeeee~....alhamdullilah....
So tok kurangkn tekanan darah..aku kna jgn bnyk gelak yea...dis is moral of the story...
Death note:  budak busuk..stalk blog org yea...???=p
                 kantoi...ok3..pham u r my follower..


3 comments: