DuniA FaNa..

 

Dlm kita brsuka ria..brsenang lenang..msti kta xprasan kn yg da di antara kita yg brsediy..brdukacita..menangis krana kehilangan org yg disayangi..aku prnh rsa khilangan..khilangan wan aku..khilangan ank mnakan ku.khilangan kucing kesayangan aku..sediy sgt rsa msa 2...mmg rsa down..aku yakin Allah xkn menguji or mmbebani kita dgn ssuatu yg kta xmmpu tanggung..always pegang akan jnji Allah nie klu da msalah yea??Janji Allah itu benar...
Hampa msti trtnya2 npa mastura wt n3 cmni kn?sb nya tdi..kwn aku khilangan mak dia..aku sediy sgt tgk dia nangis..plz..ssiapa sja yg bca blog aku nie..doakn mak dia yer..al-Fatihah..moga rakanku 2 tabah mnghadapi ujian driNya..Amin..
Bla kta khilangan bru nk mghargai kn??nih bkn cita psai kwn aku dh..nih psai fitrah mnusia yg sering mngabaikan pa yg dia da depan mata dia..tpi bla khilangan brula nk trkapai2 mncari blik bnda yg dlu dia abaikn...napa cm2??
Yup..aku x perfect mna pown nk ckp bnda cmnih...kdg kala manusia mmg xleh lari dri ksilapan..tpi yg aku x puas hati npa ssetengah org yg snggup abaikan mak abah dia smata2 nk mncari kkayaan dunia..dunia 2 smentara larh wei...npa msti ikowt tlunjuk bini klu syurga i2 dtelapak kaki ibu..~ni bkn cita rekaan ok~...sb mak slu mntak duit yer??duit 2 klu bg kt mak xluak pown..mlah brtmbah lgi rezeki 2..jgnla mgungkit klau bg sdikit duit 2..mmpu ka byar blik ktulusan hati mak yg mmbesarkn dia??mmpu??
Trasa pedas???ok..tukar channel..
p/s: bkn dtujukan kpda ssiapa pown..sapa mkn cili dia la pedas kn??smoga pe yg aku cita dpt mnyedarkn org yg prnh mlakukn ksilapan sprti ini..

No comments:

Post a Comment